mandag 28. januar 2008

Noen innvesteringer




Ja nå sitter jeg på mitt pc bord med en kopp te og sår rundt nesetippen,har fått den berømte influensaen,snufs snufs. Den uke som har gått har jeg gjordt noen små innkjøp. Måtte ha ny lampe på stuen da Aksel hadde tatt for seg den forrige :-) Disse små eskene kjøpte jeg på salg,kjekt med litt oppbevaringsplass. Vasen fikk jeg også handlet på salget og den passet godt på badet. Så litt har jeg jo fått til,før influensaen slo til..Men fint vær er det til å være syk i for ute herjer regnet. Skal tenne noen telys nå og kose meg med ungene.
Ha en fin dag!!

8 kommentarer:

Ting og Tang sa...

Fine ting du he kjøpt dej...
Her i hus e me alle friske(bank i borde) hehe..
God bedring:)

irina sa...

Takk ;)
Syke barn her :)

Fine bokser du kjøpte deg ja

ChatrinesLiving sa...

Stakkar deg da... Håper du er fort på bedringensvei!
Eskene dine var skjønne! Jeg elsker esker!! Har faktisk en sort lik din, men ikke en i gull....
Lampen og vasen var flotte og spesielle! Godt med litt nye innkjøp, er det ikke?;)
Riktig god natt, og go bedring til deg!
Klem:)

Christinas låvebutikk sa...

Hei satt prisen nede på forrige innlegg:) og 6 kopp/skål ,fløte og sukke krukke og en liten tea kanne!

Oleiv Lene sa...

Heisann!
Den lampa kan jeg tenke meg passet fint inn med resten, skal bli spennende å se;) Gleder meg til jeg er bevegelig på normalt vis igjen jeg også, slik at jeg får orientert meg mer om lamper!
Og fremdeles snufsete altså...bøtt innpå med c-vitaminer, det kan hjelpe;) God bedring, jeg melder selvsagt hvis noe er pågang her...

Lene sa...

Da sender jeg deg noen solstråler herfra - dagen er herlig!! Og jeg ønsker riktig god bedring i heimen :)

Så lekre ting du har kjøpt å trøste deg med, da :)

Klem

Emmeline sa...

Flotte bokser du har kjøpt deg, de kunne jeg godt ha tenkt meg ja!!
Det er deilig å fornye seg litt, det gir godt humor og energi syns jeg. Håper du er på bedringens vei igjen snart!! Ha en fin dag:)

Zizzi Molde sa...

Så flotte ting du har kjøpt deg. Ønsker deg god bedring med influensaen, har slitt med den selv i to uker til helgen, skikkelig trasig!
Ha en fin fredag!