fredag 4. januar 2008

God Helg





Nå er det fredag igjen,og helg! I dag har jeg fått gjordt ganske mye,har vært på kaffebesøk med ei venninne og ryddet ut jula. Godt å bli ferdig med den egentlig å få inn våren på en måte. Synest det har vært vår hele jula egentlig bortsett ifra kulden da,savnet snø på julaften. Kjøkkenet har fått "nye" gardiner som jeg har sydd for 2 år siden,og en ny plante da den andre var moden for noe annet,hehe.. Jeg og min venninne var også innom en butikk med masse fint,fant dette service og glassene ifra Lene Bjerre(litt dårlige bilder) .Hun har så mye lekkert. Ønsker dere en riktig god helg!!
Klem

6 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Her er det jul enda(!) Men den skal vekk i dag:) Er en smule lei nå kan du si...
Skjerfene er veldig lette å strikke! Så her er det bare å sette i gang;)
Ønsker deg en fortsatt flott helg!
Klem:)

Anonym sa...

Heisann Cathrine!
Tusen takk for et trivelig kafèbesøk i går, det hadde jeg jammen det meg godt av:) Fin side du har da! Her er det mange flotte linker og masse inspirasjon. Kjekt nå som jeg går ut i permisjon og skal ta fatt på huset igjen...Vi må ta oss en tur på interiørlåven til Cathrine også slik at jeg får får brukt noe penger der!;) Du får ha en superduper lørdagskveld

Ting og Tang sa...

Nei de går ikkje...de berre poppa fram igjen. sikkert hengt sej opp eller nåke:(
Ha en fine laurdagskveld:)

Emmeline sa...

Skjønner at du har kastet ut julen allerde, jeg har også fått julen ut av huset i dag. Det er godt å starte litt på ny syns jeg!
Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min, må jo bare få ønske deg en fortsatt god søndagskveld:)

janne - kathrine sa...

Hei, da legger jeg igjen et lite spor etter meg :-)
Liftgardinene dine var veldig fine. Liker så godt slike farger! Ellers så ser jeg at vi har kjørt med lik adventsstake i år :-) Var litt usikker på om jeg skulle bruke min i år, men den er jo egentlig ganske fin, når jeg ser den slik på bilder...
Ønsker deg en flott uke!

Zizzi Molde sa...

Deilig å få julen ut av huset, her røyk juletreet ut allerede 1.nyttårsdag, før middagen! Så kjekt å hilse på deg, takk for hyggelig hilsen i bloggen min, det setter jeg pris på. Håper vi "ses" igjen, ser vi er ikke så langt unna hverandre, heller :-)