mandag 19. januar 2009

Awarder og utfordring

Ja da er det lenge siden jeg har vært her..Det har vært litt travelt i det siste med syke barn og eksamen som skulle forberedes.. Det siste er vel en katastrofe i seg selv...Fikk jo selvsagt om noe jeg ikke helt skjønner,før jeg har en mal foran meg..Ja det er regnskap,tall er ikke noe for meg..Husket jo ikke helt hvordan dette skulle gjøres..Men hodet har ikke helt vært med i det siste..Det er dårlig med søvn,da jeg sliter med ryggen..Men jeg må noks desverre infinne meg i at jeg aldri vil bli bra i den..Har hatt 3 operasjoner og ingen er "vellykket"..
Ja nokk om meg..Har fått 2 award av min gode bloggvenn Eva som varmer veldig..Du er sååååå snill du,tusen takk..Så har jeg også blitt utfordret av henne..Den tar jeg lenger ned,så rull ned:-)
Denne vil jeg gjerne gi til:Solveig min verden,Lisbeth sin lille verden,kari-carpe diem,dasis home,Hilde S..





Denne gir jeg til alle mammaer i denne bloggverden..Da dere alle fortjener den..


4 tallet kalles denne utfordringen
4 favorittprogram på tv:
1.csi
2.Animal planet(dyrepolitiet)
3.oppussingsprogram
4.Gossip girl(ja jeg ser på det)
4 ting jeg gjordet i går:
1.sto opp
2.kjørte min mann på jobb(har hatt lappen 1 uke i dag)
3.Leste på eksamen(men det hjalp jo ikke)
4.stekte med granidis til middag
4 ting jeg ser frem til:
1.blei tante til ei lita jente i dag,så gleder meg til å følge med henne..
2.at vi kanskje skal dra på Oppdal neste uke
3.at det går mot lysere tider
4.sommer og sol og masse bading
4 favorittresturanger:
Ja dette er jammen ikke lett,er jo ikke så veldig ofte ut å spiser
1.Brasseriet
2.peppes(nytt her i byen)
3.Burger king(med gutta)
4.Egon(men den er ikke her i byen)
Jammen ble det 4 resturanger her å..
4 ting på ønskelisten:
1.At guttene skal holde seg friske og raske
2.ja en sekk med penger hadde vel ikke heftet
3.hatt en bra rygg
4.å kunne få bo i varmere strøk
4 som får utfordringen:
1.solveig min verden
2.Kari carpe-diem
3.Lisbeth sin lille verden
4.Dasis home
Ja da her jeg fått gjort litt i dag også..
Ønsker dere alle en fortreffelig uke.
Klem Cathrine

7 kommentarer:

Unknown sa...

Tusen takk! Skal se om jeg får tatt den utfordringa...

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Wow, både utfordring og award, det må jeg si...Tusen takk snille!
Høres ikke godt med den ryggen din, så synd du skal slite med smerter, irriterende,... føler med deg!
Trøsteklem

Solveig sa...

Hei:)
Huff da, ikke hyggelig å høre om hvordan du har det for tiden.
Mye som skjer..
Dumt med eksamen når man får noe man overhodet ikke kan så mye om.
Hørtes ikke lett ut nei:S

Huff, den ryggen din må virkelig plage deg! 3 operasjoner:(
Synes veldig synd i deg!

Tusen takk for awarden:)
Snille deg!

Ser vi er veldig like på den utfordingen:) Masse som jeg også liker, og ser på! hehe;)

Så spennende,skal ta den så snart jeg kan:)

God bedring til deg vennen;)

Daisys home sa...

Takk så masse for awarden som jeg har fått,det setter jeg utrolig pris på.Skal ta utfordringen senere.Ja jeg føler virkelig med deg,når jeg ser hvordan du plages med ryggen.Sliter med det samme selv også,så det er til tider tøft nok!Ønsker deg God bedring og håper at smertene gjir seg,så du får det bedre.Jeg har måttet ty til Zopiklon,for å i det hele tatt få søvn om natta.Ellers så går det mye i voltaren og Paralgin Forte.Har nå fått smerteplaster som jeg skal prøve,men har enda ikke blitt til at jeg har gjort det.er jo redd bivirkninger også!klem

Evami sa...

Her har det vært travelt vennen:) Så jeg har ikke vært innom på noen dager:(

Grattis som tante:) Det er så stas.. Vi ahr besøk fr ausa no,og det er gøy å bli kjent med tante barnet sitt..

Artig å lese om deg:) Og regner med at du ragger rundt i bila:)

Ha en flott god helg dag og Får håpe rat karakteren din på eksamen ble bedre enn du føler for:) Dte fortjener du snuppa:) Klem Eva

Torilpia sa...

Heisann!!

Håper alt står bra til - at eksamen gikk greit og at alle er friske og raske.

I dag er jeg hjemme med sykt barn og har derfor for en gangs skyld mulighet til å gå inn og lese noen blogger .. koselig .. :o) Minstejenta er syk og sitter stort sett foran tv'n og sløver eller spiller DS .. veldig kort lunte men er heldigvis stort sett rolig.

Ha ei flott uke - klemmer!

Evami sa...

Heia vennen min!

HVordan står det til med deg? Vi er små forkjøla,men det er vel sånn det skal være vinters-tid.
Ellers alt bra:)

Og du ,så har jeg ei lita utfording til deg,his du har lyst. Synes den var litt gøy på en annen måte jeg:)

HÅper rygg o galt er bedre:) Klem Eva