lørdag 29. november 2008

1 søndag i advent!!









Ja da nærmer vi oss første søndag i advent med stormskritt..Jeg har kjøpt meg nye gardiner på spisestuen,kjøpte de på Kid,synest de gjordet seg godt borti spistuekroken min :-)
Kjøpte meg også røde lys,de plasserte jeg på kjøkkenbordet..
Advenstakene satte jeg opp i ettermiddag,da hele nabolaget hadde tatt frem og tent disse i går..Ja ja heng litt etter her,men det er jo ikke før i morgen den egentlig ska tennes....

Julegavene er jeg også ferdig med,så nå er det litt julbakst som står for tur..Ikke 7 sorter,men ting vi spiser som kransekake,boller,kakemenner og krumkaker...Nam nam..
Så det blir jul i år også..I morgen blir det å pakke inn pakker til julekalenderen til barna,du ser den henger i bakgrunnen på bildet oppenfor...
Ja da får dere fortsatt ha en fin helg og en riktig fin advent...
Klem Cathrine


6 kommentarer:

Evami sa...

Så koselig det ble hos deg Cathrine:) Og handla alle julegavene WOW...... Nå får æ prstasjones angst!!!!!! Har såvidt begynt jeg,til tross for alle gode intensjoner.... Men gavene kommer nok i hus i år også:)

Nå får du bare nyte kosen framover du da snuppa:) Mens det blir litt mere "stress" innimellom kosen hos meg. Ha en skjønn kveld vennen min:) Klem Eva

Solveig sa...

Hei hei:)
Så utrolig koslig det var hos deg nå da!!
Lekker adventsstake du hadde;)
Alltid fint med engler.

Ønsker deg ei fin uke:)

Daisys home sa...

Så koselig du har pynta.Er heldig som har kommet så langt på vei med julegavene.Kos deg videre med juleforbered.klem

Solveig sa...

Joda, formen min er helt ok.
Tenker at det kunne vært verre så.. Og så er jeg veldig flink til å presse meg for jeg orker ikke slappe av:P

Hvordan er det med dere da??
Får dere slappet av å nyte noen adventstimer??
Prøver å slappe av å se litt jule programmer jeg:) Og en kopp adventste!

Ha en fin fin tirsdag;)

Jorunn sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :0) Så flink du er som er ferdig med alle gavene allerede! Jeg baker heller ikke 7 slag, det blir jo bare mat til fuglene, hi hi.

Anette {foreldremanualen} sa...

For en vakker adventsstake, hvor får man tak i en sånn?