mandag 10. november 2008

Utfordring!



Ja da har jeg blitt utfordret av Eva om å fortelle 7 ting om meg selv...:-)





1.Er veldig glad i mine 3 gutter,dere betyr alt for meg..


2.Lypsyl fetisje har jeg også,ble avhengig av dette når jeg jobbet på sykehuset..(en smule tørr luft der gitt)


3.Møtte allerede min kjære på videregående,vi gikk i samme klasse og var gode kompiser..Men enda bedre nå,hihi...


4.Middagsmat er et must for meg om dagen..Uten middag duger denne helten ikke..


5.Har tatt vekterkurset,så med meg er det trygt å bo,hehe..Spørs vel på hvordan man ser dette...


6.Glad i roser,men får disse skjelden..Men heldigvis går det bra å kjøpe dette selv..


7.Prøver så godt jeg kan å støtte opp mine venner,for de betyr veldig mye for meg..





Ja dette var vel litt om meg..Så sender denne utfordringen videre til de som vil ha den..





Ønker dere alle en fin uke





Klem Cathrine

5 kommentarer:

Solveig sa...

Kjempe gøy å lære litt mer om deg:) Så fint at dere traff hverandre så tidlig! Kjempe koslig;) Og 3 flotte gutter det har du.

Ha en super kveld:)

Evami sa...

Så artig å lære mere om deg Tøffa:) Og så deilig å treffe kjæresten sin så tidlig og fortsatt holde sammen:) traff min kjære veldig seing,men godt:) KLem Eva

Black Feathers sa...

Jeg har vært på besøk hos deg i dag og legger igjen en liten hilsen som takk for titten ;)

Evami sa...

Åh snuppa,kor æ glæde mæ te å få nå ainna enn regninga i posten:)

Svibelen står på kjøkkenet,så det dufter litt i resten av huet:) Synes også de luker for mye,men synes de er så fine:) SKulle tatt en liten oppfriskning vi også på stua og i gangen,min kjøre har planer om tapet på den ene veggen,men å bo sammen en maler.. Ting tar tid i heimen,er så lei når han kommer hjem!

Skal bli spennede å høre hva dere ender opp med da:) God tur på Maxbo:) Klem Eva

Torilpia sa...

Heisann!!

Tror vi er litt like vi to - jeg vinner nemlig aldri jeg heller :o/ Men har det noe å si da??? JA :o(

Neida .. man berger alltids :o)

Kjenner til det med å få for lite søvn - pga at andre holder en våken .. *sukk* Når det først er ei rolig natt, faller man nesten i koma .. :o)

Så til slutt .. kan ikke du maile meg adressen din - fikk så lyst til å sende deg en liten trøstepremie :o)

Du kan sende den på;
tori-mo@online.no

Ha en fin dag - klem!!