fredag 6. juni 2008

Tiden flyr !!

Tiden går så fort av sted nå,synest dagene er altfor korte. Men jøye meg hvor godt det er med finvær. Her nytes det for fult.
Trodde jo jeg måtte ta litt solseng før jeg dro til Mallorca,men nei da. Har jo fått Mallorca hjem til meg nå,hehe. men ser ut som det bare skal vare ut helg,bli litt kravstor når man har hatt solen frem over lang tid.Det er bare så deilig å våkne opp til solskinn...
I dette øyeblikk sitter jeg faktisk ute på verandaen å nyter en kopp te alene. Mannen er på jobb,så her er det alenehelg. Men liker faktisk å være alene litt også,det gjør så godt innimellom :-)


Ønsker dere alle en nydelig helg,kos dere !!!

10 kommentarer:

Anne sa...

Oohhoiii :-))) eller..., du skulle IKKE vist meg de øverste skålene der !! Bare elsker den typen jeg, en mani rettere sagt for denne damen..... Men du og du så utrolig dritt lekre de var. De står for sommer, jordbær og iskrem og alskens lekkerbiskener.

Men jeg har nok !!og kommer IKKe til å spørre hvor du har kjøpt dem..., men kanskje i morgen spør jeg. Men skal prøve å la vær, for sønnen skal ha litt nye sommerklær og jeg skulle hatt nye sandaler osv osv... du hører hvordan jeg argumenterer for meg selv her nå. Men DU og DU så vakre de var.

Flott helg ønskes deg.

Midnattsola sa...

Så fine ting du viser! Deilig å kose seg alene med en kopp te iblant. Man må nyte finværet mens det varer, og være utendørs mest mulig før kulda setter inn; lade batteriene=)

Håper du får en fin helg!

lillemor sa...

Åh,jeg elsker greengate..Har fortalt min kjære hvor låvebutikken ligger og om det blå serviset med prikker på, så gjenstår det bare å se om det kommer en bursdagspakke i en brun papirpose fra christinas interiør.he.he Men det jeg skulle si var at det var så moro å se at du kommer fra Kristiansund:) Bor selv på kvalvåg. Bloglandiaverden er heller ikke så stor.he.he. Ha en fortsatt fin helg, må nyte finværet om det kommer i morgen,værvarslet viste en stor stygg sky på mandag:(
Hilsen Lillemor:)

Evami sa...

Så kult å bli overraska med utdrikkingslag da:) Og når det var jordbær,frukt og Champagne kan livet bli bedre?? Stort pluss til deg for at du bada,hadde ikke hælt å putte tåa uti jeg,en smule hælen....

Været har snudd totalt idag,men vi rakk oss på Sverresborg-folkemuseum og fikk med oss masse der i dag,så helga har vært aktiv:)

Men det er litt deilig med regn og litt kaldere,men bare for noen dager håper vi:)

Kos deg med minnenne om det perfekte utdrikkingslaget ditt min venn:) Klem Eva

borghild sa...

Så deilig med tur til Mallorca, selv om været er strålende her hjemme for tida!!
Synes også det er godt å være helt alene av og til, kan kose seg og drive med hobbyprosjekter til langt på natt uten dårlig samvittighet:-)
Bleieposene har jeg fôret ja, synes det blir finest da, selv om jeg kanskje kunne brukt en annen farge enn hvit bestandig?... Ha en fin uke! Klem B:-)

ChatrinesLiving sa...

Hærlige sommerbilder!
Å jeg skulle trengt noen av dine varmegrader nå!!
Sola skinner, men med en iskaldt noravind. Så jeg sitter helle inne og ser ut på den fine solen.
Det blir vel en bedring etterhvert:)

I dag tror jeg jaggu jeg skal ut å kjøpe mine første sommerblomster, joho!! Litt trist på trappa uten noen. Så hadde jeg håpet på å finne et par fine rosebusker også. Litt beplantning skader jo ikke;)
Ha en finfin mandagskveld!
Klem fra chatrine:)

Donnas Verden sa...

hei hei

Så fine potter du hadde kjøpt, er så glad i sink.

Og NYDELIGE skåler! Vil ha, vil ha!

Ha det fint:)

Ting og Tang sa...

Heisann:)
Lenge sida ej he vor her inne no..
Blitt 1 år guten din me, ja tida flyge!!! Ella oxo he fylt 1 år no. Skal snart i bhg..hoff ej både grur å gler mej litt. Kor tid du sku gifte dej? he lest de men huska ikkje :/
Ha en fine tirsdagskveld:)
klem

Lene sa...

Hei på deg, Snuppa ;)

Hihii - nå har jeg endelig fått svart på utfordringen din - med egen vri. Litt typisk meg, da ;)

Jaaa, vi har vært heldige med sommeren så langt, og jeg kan vel bare tenke meg du er brun og fin til den store dagen. Når er det, Cathrine?? Såpass nærme at sommerfuglene flagrer i magen??

Jeg er jo søren meg misunnelig på deg - skulle gjerne giftet meg oftere - men da med samme mann ;)

Fortsett å kose deg - og å glede deg masse. Har står jeg på hodet i jord og malingsspann :)

God klem til deg :)

Evami sa...

Måtte bare innom deg å si hei:) Håper at alt er bra i det flotte sommerværet vi har fått!!!!! Py paen for en overgang,fra helga til nå,,,,Er det blitt høst eller???

Kos deg inne du Cathrine:) Klem Eva