mandag 2. juni 2008

Ny utfordring !!!

Ja da har jeg nokk en gang blitt utfordret,og det tar man jo på strak arm ikke sant... Jeg fikk denne av Eva skikkelig trivelig Jente og en kjempefin blogg har hun. Må innom henne hver dag..
Ja da komme spørsmålene gitt:

Du heter: Cathrine
Smeknavn: Snuppa
Låt just nu:ikke nå låt akkurat nå,sitter faktisk på skolen å hører på bråk utenifra..

Om du røyker:Nei
Beroande av:Vann,te(grønn te m sitronsmak),smågodt,nuss og klemmer ifra barne og masse mere..
Vad tror folk om deg:At jeg er blid,hyggelig ,omtenksom,og rolig
Stemmer det:Stort sett
Vad får du oftast dien komplimanger från: Kjæresten min,Barna og mamman min
Brukar du skratta for dig selv:Åh jaa..Går jo ikke en dag uten
Vad står det på ditt senaste inkomne SMS:Hva ønsker Jonas seg til bursdagen(Martinus skal i barneselskap i dag)
Vilken er din favoritt målning: ja dette er ikke lett,har ikke noen spesielle favoritter egentlig
Vart bor du: Kristiansund(Møre og Romsdal)

Trivs du der: Stortrives
Vad har du for mobiloperatør: Telenor selvsagt
Er du allergisk mot något: Har pollenalergi,så denne tiden er perfeky for meg og katt
Har du haft sex idag:Ehh,nei....
Neste mål i ditt liv: Gjøre meg ferdig på skolebenken....Har også blitt konsulent i Mary kay så målet mitt der er å berike andre kvinner med disse fantastiske produktene(litt reklame her da)
Hur svarar du i mobil:Hei,eller Hallo,visst jeg ikke kjenner igjen mottaker sier jeg Cathrine her
Vem ringde du senast idag:Har ikke rukket å ringe noen i dag,men i går var det en venninne
Vad sa den du pratade senast med i telefonen:Dette blir gøy
Antal sømntimar i natt: Det ble faktisk over 7 timer,og godt er det....
Sov du ensam; Nei,sammen kjæresten min (snart min mann)
Tycker du om din pappa:...................
Brukar du komma i tid:Som regel,var vel flinkere før...
Når mår du bra: Når alle rundt meg er gla og det er nokk penger på kontoen hehe
Vanligaste farger på sina kleder:Vanskelig å si,men bruker masse farger. Liker spesielt godt rødt
Vad tycker du om føtter:Elsker små baby-føtter,og selvsagt er det jo fint å se velpleide føtter.(ikke mine jeg snakker om da nei)
Er du smart: Ja,kan vel si det....
Vem/vilka saknar du just nu: Morfar,han gikk bort så altfor tidlig.Kunne tenkt meg å vist han den flotte familien min:)
FAvoritt dryck på morgonen: Vann og et kaldt glass melk
Er du blyg: JA ,litt i ny og ne :-) Men de som kjenner meg tror noks ikke det nei..
Sysslar du med nogon sport:Nei
Vill du hellre ha mail enn brev:Ja takk begge deler
Tror du på karleken ved førsta øgonkast:Absolutt...
Har du spytt offentlig:Har vel det når jeg var barn
Er du nøjd med ditt liv: Er stort sett det
Om inte vad vill du endra på: Kun materielle ting og litt mere penger(får jo aldri nokk av det)....
Er du bortskjemt: JA,de sier så
Tycker du denne utmaningen er meningsløs: Syns den er grei jeg...


Utfordringen går videre til Oleiv Lene,Kari og Lisbeth

Min Kommende mann hadde også utdrikkningslag i helgen,kan jo si at han var passe utslitt i går,hehe. Men de hadde kosa seg masse. De dro på klatretur i Innerdalen,men instruktør selvsagt og med masse grillmat..
Ha en skikkelig fin uke

8 kommentarer:

Evami sa...

Så arti:) En lærer litt omhverandre når en svarer ærlig:)

Vi har fantastisk vær,men jeg har vært på shopping jeg..... Kjøpt mæ turkis volsduk på lørdag,men den var jo rund,og runde bord har jeg ikke,så da mått æ på Tiller Torget en tur,og der var det mange fristelser..
Hadde åpnet en ny butikk som het Linen og der var det mye lekkert,va innom Black Design butikken.
Traktøren har my fint...

Så va det en tur på Lade Arena og der vart det en Peak Genser(hadd tilgodelapp) og noen kurver på Hilmers hus....Kommer jo både skatt og ferie penger snart.....

Så no ska æ ut å trill minsten,hente Ole i bhg rundt tre og grill m mams og paps og broder og dama i ettermiddag.. Kan livet bli bedre.. Som de sier i reklamen for Gule sider..." Shopping og champagne...."

Ha en fin ettermiddag,regner med at du gleder deg til skoeln er ferdig:) Klem Eva

♥ H@rmoni ♥ sa...

Skjønne gårdsbilder du viste i et tidligere innlegg!

NYT SOMMEREN!
:O)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Haha ..artig lesning..tusen takk for utfordringen, det uppskatter jeg, men den har jeg allerede slitt meg igjennom for noen innlegg siden :o)))
Ha en herlig dag
Klem

Min Still By Maia sa...

Hei Cathrine!

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Mye artig på bloggen din. Jeg kommer tilbake.
KLEM M

Evami sa...

Det er så deilig med dette været:) Ungene elsker å bade,og det er jo så deilig.. Ole vil heller ikke bade så mye,men bassenget er blåst opp,så han får nå dyppe tærne når han vil...

Sitter under det store deilig treet vårt nå,og det er helt fantastisk... Må ha noen drikke pauser,så da er jeg innom inne.... blir grilling og kos idag også:) Har vært og kjøpt meg en bitte liten flaske Martini Asti og den gleder jeg meg til å åpne:)

Nyt dagen Cathrine,for plutselig er det kaldt hos oss igjen... Klem Eva

ChatrinesLiving sa...

Men, for en laaang utfordring,)
Gøy å lese litt om dama "bak" bloggen:)

Tenk nå er det helg snart igjen...
Ha en super helg, kos deg masse!
Klem fra chatrine:)

Evami sa...

Ville bare innom og ønske deg ei fantastisk helg i det fantastiske været vi har:) Nå begynner det vel å nærme seg brylup snart???? Klem Eva

Oleiv Lene sa...

oj sann! enda en utfordring...Så Kari sendte deg taggen da...;o)
Ja jeg skal få satt av tid til å svare på denne også,o)
Kos deg i helga og i finværet!!
Klem