fredag 13. juni 2008

Helg igjen!!!

Heisann!
Har hatt litt travle dager disse dagene,så det har blitt lite blogging. Sorry...
Mannen i huset har vært på kurs denne uken i Rørvik,Ifølge han skjer det veldig lite der..Ikke engang forball på tv har han fått med seg(stakkar han).. Men jeg har koset meg med barna,vært på byen sammen med venner og tatt lunsj.

Har også startet for meg "selv", nå selger jeg produkter ifra Mary Kay. Helt fantastiske produkter,det mener jeg... Så nå skal jeg holde mange kurs fremover. Noen som har lyst å prøve????? Ble vel litt mye reklame dette,hehe.

Har også kjøpt meg ny mobil som dere ser nedenfor,har siklet på denne lenge.Nå ble den MIN,og jeg er en stolt eier. Martinus har lyst å ta over den gamle,men den skal funke også da. 5 år og mobil,tror ikke det nei....Please da mamma,og du kan lære meg å bruke den. de vet å sjarmere disse små,men litt for liten synes jeg da. Så gjømmer den til han kan bruke den,men da er den vel urgammel. Har også kjøpt billetter til moldejazzen,der skal vi på Mary j Blige.(rå dame)

Kos dere masse i helgen,her venter jeg bare på at sola skal titte frem.














1 kommentar:

Evami sa...

Grattis med ny telefon:) Vår lille prins har mobiltelefon,men bare de gamle brukte,som det ikke går an å ringe med:)

Kjekt å få hjem mannen da,min kjære er på utdrikkingslag i dag.... Skulle bare være med til kl 14,og nå er klokka snart 20.. Livlig med 2 sure unger det.... NOT.... Men minsten sovna på pupen og størstemann ser KAptein Sabeltann.... HIv og hoi... Helten er Pinky:)

Så spennende med Mary Kay,skulle hatt en demostrasjon for lenge siden,men kanksje jeg skal kontakte hu jeg kjenner nå.. Du er jo i feil by:(

Godt med lunsj og kos.... HEr har det vært bursdags uke,og den er ikke slutt enda:) Imorra blir det 3-års dag,men venners barn og vennene våre. Blir Biler tema,duk,servietter,tallerkner,glass. Fant muffinsformer med Lynet på også,så nå blir det kræsja sjokolademuffins med ahlgrens biler på:)

Ha en hærlig kveld,og kos deg med din kjære:) Snart mann....

Klem Eva