tirsdag 30. september 2008

Tirsdag morra blues

Nå er det faktisk kommet til tirsdagen,synes dagene og helgene flyr unna.
her er nye gardinene jeg har sydd til stuen,kjemefornøyd med disse!!!!

I går var jeg på skolen en tur,har ikke vært der på en stund da jeg har slitt med en hånd som ikke helt vil fungere.Og den må jo fungere når mesteparten av tiden går med på å skrive på dataen.

Men har nå tatt 3 behandlinger på den så langt,trasig når noe ikke virker som det skal :-) Men i dag er jeg hjemme da min kjære måtte på kurs,så jeg og Aksel skal ha en kosedag sammen.

Må vel en tur til byen senere,må ha meg nytt pass,da vi skal til Riga slutten av oktober. Gleder meg masse,bare jeg og min kjære uten barn. Dette skal nyyytes maksimalt:-)

Det er også oppholdsvær og litt gløtt av solen,så jeg tror dette blir en fin dag,men skal ikke klage har jo hatt en fantastisk høst til nå.

Med dette ønsker jeg dere en fortsatt flott uke.....

Klem Cathrine

Her er den nye tven vår :-)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jan e på kurs han også...men jeg er på jobb,da. Rekker en tur innom bloggene før dagen starter. Gleder meg til Riga jeg også!!
Klem fra Smøla.

Solveig sa...

Hei:)
Vi har sol i dag vi og:) Skal ikke klage sånn over en regnværs dag,vi har hatt en flott høst her i Trøndelag! Så flotte gardiner du har sydd! Fine farger:)
Så godt det skal bli for dere å reise til Riga uten barn. Ønsker dere en god tur!! (litt tidlig enda da)

Ha en fin tirsdag:9

Evami sa...

SÅ lekre gardiner da Cathrine:)
Tror nesten at jeg må ønske meg en symaskin,ikke at jeg kan noe med det,men det er da så mange flotte stoffer ute og går.SÅ ei pute eller to må jeg da kunne få til...Eller????!!!

Godt å kose seg hjemme.Ulrik skulle begynt i bhg i dag,men det erutsatt i 2 uker for primærkontakten er syk... Vi skal på møte i bhg i dag og etterpå er det So you think you can dance og Greys. Må sikle litt på Mcdreamy:)

Håper at hånda di blir bedre snart,krysser fingrene for dte jeg:) Ha en strålende kveld min venn:) Klem Eva

Anka sa...

Hei, hei. Ja, ukene flyr fortere enn fy! (snart begynner julerushet i butikkene) Kul tv dere har. Vi har også flatsjerm men har ikke hengt den opp. Det er jo bare myye kulere:) Gog kveld.

Solveig sa...

Hei:)
For en fin tv dere har! Er så herlig med flatskjerm:) Håper du har en fin dag med guttene dine:)