fredag 26. september 2008

Fredag og Helg !!


Ja da e vi komme til fredagen,god helg dagen som størstemann sier :-)

Her øser det ned i dag,kjekt når du skal gå til barnehagen med storebror...
Seiner skal vi å hente han ,og da skal vi ta bussen for å hente pappan på Hurtigbåten!
Martinus skal også for første gang ha overnattingsbesøk av en kompis,det skal bli bra liv,hehe
Men tror vi skal greie å slit de litt ut første,for vi skal nemmelig på Badeland...Det er ikke ofte vi benytter oss av det,skulle ha vært flinkere men sånn er det nå.
Liker egentlig ikke dette,har jo litt valpefett etter 2 fødsler,men skitt au. Er jo altfor gla i søtsaka,så kan nå for det selv å da...
Ja i kveld er det Skal Vi Danse skal bli kjekt å se hvem som faller ut i dag. Sigurd er jo ikke særlig til danser da,men slike skruer blir med videre..
Må ha litt takteløse folk videre med,hehe..
Er jo ikke en danseløve selv da,så hadd vel gått under samme kategori for å si det slik....
Ha en nydelig helg alle!
Setter veldig stor pris på deres kommentarer!
Stor helgeklem Cathrine

7 kommentarer:

Emmas Verden sa...

Hei :) Så kjekt at du titta innom meg...
Mmm det såg godt ut med bolla,det er det beste jeg vet :) Ungane mine roper YES når jeg baker boller og med 4 stk så får bollene bein å gå på..
Kos dere i helga!
Klem Anne

Solveig sa...

Hei:)
Takk for koslig kommentar hos meg.
Hørtes ikke noe særlig ut å gå når det øser ned, blir nokk bedre med bussen i ettermiddag da ja:)
Så spennende med sitt første overnattings besøk! Det blir nokk gøy. Kos dere i badeland:)
Ikke tenk slik, bare kos deg du! Med guttene dine.

God helg!

Evami sa...

Regner med at de gleder seg til Badeland:) Ole var sjalu fordi lillebroren var i Tyrkebadet(Pirbadet) sammen pappa´n uten han,så nå skal far og søn ni bassenget i Åre:) Regn,regn,øsende regn,pøsende regn..... Oppholds her,men grått.. Og så spennede med overnattings-gjest da.. Kan tenke meg at Martinus gleder seg og er spent på kvelden /natta... Skal bli gøy å høre om gjesten får hjem-lengsel.....

Synes at det var en meget bra måte å ønske helga velkommen på,GOD HELG DAGEN. Bra funnet på:)

Og hvenm har ikke valpefett etter 2 fødsler.Men har funnet ut at hvis en kikker seg rundt,så er det mange av oss i Badelandene... Vi føler oss værre enn vi ser ut,for vi husker hvordan dte var da vi var små snertne sneller på 15-16 år.... Og snertne er vi vel forsåvidt enda,men på et helt annet vis:)

Tror ikke det blir Skal vi danse i dag jeg,for vi skal å¨hytta til brodern og svigerinna,og de er ikke så glad i det programmet-Me love it.Og kunne godt tenkt meg å få lært det de gjør:)

KOs deg med besøk og Skal vi danse og of course heile hælga:) Go hælg klæm t dæ snuppa:)

Torilpia sa...

Høres ut som om det kan bli en aktiv dag og kveld for dere!
Men det er alltid så gøy når ungene begynner å bli store og knytter egne vennskapsbånd.
Kos dere alle sammen!
Klem fra meg :o)

Unknown sa...

Å være på badestranda i syden gjorde godt for selvbildet mitt...for de ekstra kiloene var det ikke bare jeg som hadde!!
Jeg og damene skal male i hele kveld/natt, så jeg får ikke sett noe skal vi danse i kveld. Vi jobber på spreng mot utstillinga neste helg. Dit må du komme også!! skal lage en liten invitasjons innlegg om utstillinga mot neste helg.
Ha ei fortreffelig helg du også.

Min Verden sa...

Ja, skal vi danse er kjekt. Fin blogg du har :) Sigurd er ute pga skade i uken som var, så det skal bli gøy å se hva de gjør med det. Kanskje ingen går ut idag? Vi kan jo håpe... God helg. Hanne

Evami sa...

STakkars du da vennen min,som ikke blir bra i hånda di:(

Men så bra at vennen til Martinus,ville ligge over mere da:) Stas til de små det vil jeg tro ja:) Og godt til deg at det ikke ble en liten som savna mamma´n og pappa´n sin og ville hjem:)

Vi har kosa oss i Åre.fint vær å rulse rundt i på lørdag,og Ole sykla og kosa seg,og ikke minst spiste han SAndwich som er favoritten med stor F.. Lille bror var som en engel i vogna:) Mens min kjære,brodern og svigerinna sykla. Det gjorde de iiek i går,for da regna det og snøen lå langt nedover fjellsidene og vinden ulte og regnet piska.... Så det var godt å komme hjem til kaldt hus.vi hadde ikke satt på noen ovner,for det var jo godvær når vi dro... Men det ble talglys og kos:)

ha en fin mandagskveld:) Klem Eva