torsdag 2. oktober 2008

Heisann!

Sitter nå på skolen og håper tiden går fort,derfor så blogger jeg litt innimellom.
Må jo besøke alle de korselige bloggerne omkring,dere er til en stor inspirasjon alle sammen.
Må vel til byen en tur etterpå,prøv å låne meg en bok om brodering,har lyst å lage meg julestrømpe. Men er ikke sikker på hva slags år det blir laget til,men med å låne bok er man jo godt i gang ikke sant????

I morgen er det igjen god helg dag som Martinus min lille stor engel sier. Masse vittige kommentarer som kommer ifra denne barnemunnen om dagene,kan ikke annet en å le.
Men det blir jo ikke like godt motatt om mamma begynner å le av det man sier,men klarer somme gang ikke å la være...

Har faktisk fått trimmet lattermusklene på skolen i dag å,så det er vel dagens trim :-)

Ha en fortsatt strålende torsdag!

3 kommentarer:

Evami sa...

Det er vanskelig å holde latteren tilbake enkelte ganger ja. De er meget alvorlige når de forteller noe,og vi foreldre må kjempe for å holde maska. Eller når de er så rampete at det de fortjener er en irettesettelse,og det er utrolig vansklieg å legge anskiktet i strenge folder. Men du og du hvor herlige de er:)

Her er det rett og slett kjedeig på jobb,men jeg har nå mitt å pusle med så det er greit:)

Skal ha jente-klubb i kveld,og det skal bli deilig.Jabbe litt skit og spise Nachos:) Namelinam...
Vi møtes 1 gang i måneden,koser oss:) Godt å ha en fst dag å møtes,ellers så hadde vi ikke møttes:(

Deilig med GOD HELG dagen imorra:) Har egentlig arbeidshelg,men sjefen er på ferie,så jeg har fått bytta og jobber inn ltt sånn at det bare blir søndagsjobbing....
Så vi skla på midda til mams og paps imorra,så da blir det vel BEat for Beat og så få rjeg se resultatene av Skal vi danse:)

Kos deg i kvel og i helga også:) Stor klem fra Eva

Anka sa...

Det er så herlig med en sikkelig god latter innimellom.
Du lurte på om det var mye igjen på huset... Det lurer faktisk jeg litt på også! Det er en uke igjen i dag og det gjenstår fliser i gangen, fuge badene, liste en hel pipe som skal settes opp + å legge alle gulvene oppe. Å på topp av det litt småting ute. Phu! Spennende å se om de rekker det:) Ha en fin fredag.

Evami sa...

Heisann vennen!

Stakk innom for å ønske deg en God helg på GOD HELG DAGEN:) SÅ herlig uttrykk det er:) Ha ei stålende helg:) KLem Eva