lørdag 23. februar 2008

Bakedag !



Ny kakebok som jeg har kjøpt meg




I dag e det skikkleig drittvær ute,så vi har holdt oss inne. Vi har baket boller,sett litt på film og leket oss. Må jo prøve og finne på noe for å få dagen til å gå. orker heller ikke å dra inn til
byen for å gå i butikker.
På mandagen som var kom min bedre halvdel hjem med ukeliste for barnehagen,der sto det at det skulle være karnevallsuke med div aktiviteter og di skulle kle seg ut på fredagen. Så når fredagen kom kledde jeg ut Martinus,men når han kom i barnehagen var han nesten alene om å være utkledd. Da gikk det opp ett lys,jeg har fulgt en liste som begynner først denne mandagen.. Sløvhet må være en uheldig gave å få. Snakk om å ikke følge med,må si jeg ble ganske så irritert på meg selv. Ha en kjempefin helg og kos dere masse

11 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Herlig med baking, og så blir de andre så glade! :-)

Da får jo gutten din kledd seg ut to ganger da! Bare moro det ;-)

Helgehilsen til deg!

Hobbygåsa sa...

Heisann og takk for hyggelig hilsen i bloggen min. Ja vi kan vel hver våre ting - hvis du visste hvordan jeg skulle ønske at jeg klarte å lage slike boller som du har bilde av. Gjærbakst er det beste jeg vet og i 1 av 10 tilfeller får jeg det til, resten går i søpla... Koselig blogg du har - ha en fortsatt fin helg!

Karna sa...

He he ja ja slik kan det gå, men nå er han iallefall forberedet og får en myk overgang til karnevals uken...tjhiii...

Bollene så kjempe gode ut, det hadde vært noe til frokost...blir nok knekkebrød...huff...

♥ H@rmoni ♥ sa...

Mmm.. Kakebaking er ikke min sterkeste side, men nå må jeg ut å sette på en bolledeig. Veldig innevær her i dag, så da er det koselg med aktiviteter og spising.. - Og litt blogging..
:O)

Zizzi Molde sa...

Tjihi, greit å lese at det ikke bare er jeg som sliter med å følge med i en hektisk hverdag! Deilige boller, gleder meg til å se flere eksempler "live" fra den boken! Ha en fin mandag!

Tonje sa...

boller er jo alltid godt..og når været gjør at man har det best inne,er det jo kjempe koslig å kunne tilbringe på kjøkkenet med baking...

Huffda det er nok sånn vi fleste er,eller har gjordt...men gutten din får jo kle seg ut to ganger da=)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Takk for koseleg kommentar hos meg.
Dei bollene dine såg skikkeleg gode ut,nam,nam:)
Oppskrifta til heklerutene fann eg på Drops design, du kan berre søke på det. Gå inn på heklmønster, og så er det eit lilla teppe det er mønster på. Dei er faktisk ganske enkle, og du får det heilt sikkert til:)
Eg har brukt eit anna garn enn i oppskrifta, men det vel du sjølv.
Ha ei fin veke:)

irina sa...

Jeg elsker å bake....men dårlig med det for tiden :)
Fikk jeg lyst på boller eller ?

HA EN KJEMPEUKE!!!

ChatrinesLiving sa...

Så hærlig bakst!
Tror jeg bare må begynne å bli mye flinkere med den bakingen;)
Bølgeteppe ja, det blir man jo hektet på! I mitt teppe er det bare en masse forskjellige restegarn, så du kan nok bruke hva som helst:)
Ha en kjempefin kveld!
Klem fra chatrine:)

Emmeline sa...

Jeg ler meg ihjel...snakk om å være føre var. Komme en uke for tidlig på karneval:) Du får se på det som en generalprøve!!
Jeg må si som hobbygåsa; jeg er helt elendig på å bake gjærbakst selv om det er UTROLIG deilig. Skulle ønske at jeg fikk det like godt til som du gjør. Fristelsene står jo i kø her på bildene!

Ting og Tang sa...

Dissa bollane såg nydeli ut!! Deili me en skikkeli kosedag!!
Karneval jah, hehe...ja de e ikkje alltid like greit å få me sej alt so skjer der.. Dissa planane!! men men han fikk kle sej ut 2 ganga han da;)
Ha en flott dag:)