torsdag 21. august 2008

Heisann!!!

Sitter nå på skolen å prøver å gjøre noe fornufitig,men er jo fremdeles i feriemodus..
Er ikke bare å svitsje av en feriemodusbryter der nei.
Men blir vel bedre neste uke,når den store vennefesten oss er unnagjordt.(feiring av bryllup)
Min kjære satt opp tak/presenning på verandaen oss i går,blir jo litt lunere da vil skal fyre opp i utepeisen vår.
Gleder meg masse til alle kommer,mange er det lenge siden jeg har snakket med og mange har med seg sine nye partnere som skal bli kjekt å bli kjent med.
Alt blir bare såå kjekt.
Skal senere i dag å se på flatskjerm,hm hm skal tro om vi ender opp med en??

Ha en fortsatt fin dag!

3 kommentarer:

janne - kathrine sa...

Ja, det er ikke lett å skulle omstille seg til en travel hverdag igjen etter en lang sommerferie :-)

Har ikke fått med meg at du har giftet deg: Gratulerer så mye!!!

Ønsker deg en fin dag videre!
Hilsen Janne - Kathrine

Evami sa...

Sitter hjemme og ser på håndball-kampen jeg. Spennede ja..... Krysser fingre,knær og tær...

SPennede med fest da,og få feria sin store dag:)
Ønsker meg en terasse med tak/markise jeg,for da kan en jo benytte seg av den til festlige anledninger:) Får håpe på godt vær da:)

Skal bake kake til bryllupet etterpå,for den igår ble mislykket. Kjekt å være ute i god tid... Gleder meg til lørdag,det ers å stas med bryllup:)

Sitter her og roer nervene mens resultatet fra håndball kampen lar vente på seg.... Vi har vunnet,det er jeg overbevist om.. Gåsehud og full pakkke:) HEIA NORGE.... Vi er i Ol-finale tror nå jeg da. HA en fortsatt fin dag på skoeln og lykketil med tv-jakta:)

Klem fra en meget spent Eva som har konsultert sin far(gammel internasjonal håndball -dommer) og ha sier Norge har vunnet....

Unknown sa...

Se innom meg, en award til deg :-)