torsdag 13. desember 2007

Julepynting



Juletreet har jeg hatt i mange år,veldig gla i det,englene er ny for året.

I dag har jeg vasket hus og pyntet ferdig til jul,utenom juletreet da!
Det regner jeg med at jeg tar neste fredag,eneste dagen jeg får anledning.
Skal i 10 års jubileum neste lørdag(10 år siden jeg gikk ut fra videregående,uff uff tiden flyr),lillejulaften drar vi til svigers. Synest ukene til julaften flyr av sted,var jo ikke slik når jeg var barn. Da var ventetiden altfor laaaang!!! I morgen drar jeg og mannen min til Trondheimjulebord,en kvalitetshelg helt alene uten barn. Skal bli godt,men sammtidig blir det jo leit å dra ifra lillegutt. Første gang jeg er bort ifra han,snufs snufs..Min mor som skal passe han sier han har bare godt av det,så er han jo i trygge hender,storebror og Benja(hunden min) skal til bestemor og bestefar noe han/di gleder seg masse til. Ha en strålende helg

3 kommentarer:

Vangen sa...

Så fint du har pyntet da! Så sant det du skriver om tiden..Går alt for fort her og. Ikke noe venting lenger..
Kos deg masse på julebord i helga vennen!!:))

ChatrinesLiving sa...

Ååå... så koselig du har det!!
Å kos deg masse på julebord!
her er det bare vasking i øyeblikket...puh...
nattaklem fra meg:)

Ting og Tang sa...

Kosli me dej:)
Ha en fine søndagskveld!!