onsdag 9. september 2009

Shopping

Da har jeg vært på litt shopping..Har fått shoppet 3 julegaver,syns det er litt godt å kose seg med det en stund fremover..Liker ikke helt dette hastverke med innkjøp,så slipper det å gå så masse penger bare på 1 mnd.. Men det har også blitt litt bursdagsgaver har 3 tantebarn og ei jente jeg er fadder på som har i oktober..I år blir det vel også litt selvlagde julegaver..Glasskrukken tenkte jeg og fylle med hjemmelagde karammeller og sløyfe på.

sjablonger er fint å pynte,når man ikke er helt stø på hånden selv.

Denne blir vel min,male den hvit med motiv på???

Så litt har jeg da fått gjort unna..
Ha en riktig fin mandagskveld
Klem Cathrine

3 kommentarer:

Evami sa...

Bra at det er flere enn meg somer tidlig ute med enkelte julegaver:) Jeg har sendt fra meg de første i dag jeg:) Svigermor drar til Usa og da sendte jeg med gavene dit:) slipper den dyre portoen ja:) Aktive unger liker vi ja,mye bedre enn at de sitter i en krok:) og du har vel. Reisefeber vil jeg tro:) Kos seg i blæsten,litt deilig å synes jeg:)

Mari sa...

deilig med alt som er unnagjort da:9 jeg er og kommet godt i gang me julegaver, bynner og glede meg til jul nå:)

Daisys home sa...

Så trist å lese om bestemoren din da!kjempefin den lampen du arvet etter henne,en fin ting å ha som minne.Ikke så dumt å være ute i god tid med julegaver,så får vel snart begynne å handle inn litt.Formen din da?De tablettene som jeg fikk,for såkalte nerveskaden i ryggen måtte jeg desverre slutte med.Alt for sterke for min del.og ingen effekt på plagene.Så sånn er det!Ha ei fin helg,klem