søndag 1. mars 2009

Litt av hvert

I helga var jeg og guttene på besøk til søskenbarna og min svigerinne..
Der akte vi og koste oss..lenger inn i skogen hvor vi var var det noen som hadde hytte med masse fugler..Må tro Aksel og Martinus ble fasinert..utrolig fine fugler.. Men jeg tror jeg hadde blitt temmelig gal skulle jeg ha bodd med disse fuglene rundt meg..




I dag har jeg hatt en liten bakedag med litt boller..Kjekt å ha i fryseren skulle det komme noen innom:-)




Ha en fortsatt fin søndag..
Klem Cathrine





4 kommentarer:

Mari sa...

så koselig med slike turer :-)
og de bollene såg god ut.., hmmm, har melk jeg skulle brukt opp, kanskje jeg skal sette en bolledeig, da blir vel barna glad når de kommer hjem...
ha en forsatt fin søndag :-)

Evami sa...

For en artig tur da,når ungene får slike opplevelser:)
Og nybakte boller da,hva er det med blogger og mat i dag?? Kan det ha noe med at jeg skulle spist litt istedet for å sitte å blogge???

HA en forstsatt fin søndagskveld vennen min:) Klem Eva

Daisys home sa...

Morro for barna og få en sånn tur.Så flink du er som har bakt boller! det smaker jo nydelig da,særlig når de er nystekte.Ha ei fortsatt fin uke,klem

Torilpia sa...

Nå fikk jeg lyst på boller .. og te .. :o)
Har du fått tekanna di fra Ilva enda???
Orker du sende meg info om hvor du tok kontakt og hva du måtte betale etc ... Jeg har også lyst på en sånn vettu. Har riktignok fått glasskanna til Lisbeth Dahl .. men har lyst på denne også .. :o)

Kan sende til tori-mo@online.no
Da blir jeg sååå glad :o)

Håper alt er bra med dere ellers.

Stor klem fra Toril :o)