fredag 20. februar 2009

God Helg!!



Da er helgen kommet igjen..Det skal bli godt med helg..Har akkurat kost oss med hamburger og chips nå,nam nam.. I dag har jeg kjørt rundt min kjære mor så hun fikk handlet litt..Kjekt med førerkort gitt:-)

Trodde ikke jeg kom meg ut i dag har ikke sovet i natt eller retterer sagt det er lenge siden jeg har fått en hel natt med søvn..Ryggen blir bare værre egentlig. Men det er lite som kan gjøres.


Disse rosene fikk min kjære ifra mamman min,han skrudde opp kjøkkenbordet hennes sjø..

Primulane kjøpte jeg på Ica i dag,de var så fine og så gir de masse vårstemmning..Aksel måtte selvsagt lure seg med på bildet..

Ønsker dere en riktig fin helg mine bloggvenner..

Klem Cathrine

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ha ei fortreffelig helg dere også, og god bedring med ryggen.

Evami sa...

Stakkars vennen da,som sliter sånn med ryggen:( Du får kose deg læll. Og jeg er så stolt,for jeg greide å ha mine primula i 2 uker uten at de døde!!! Jippi:) Og skjønner at det er deilig med lappen,for man får en helt annen frihet. Og det liker vi:)

Og du har ei lita linselus i huset:) Herlig:)

Ha en fin GOd helg kveld:) Klem Eva

Mari sa...

God helg til deg også Cathrine.., huff som du sliter med den ryggen din alså.., håper du drar deg til så du får blitt med oss i bassenget, det vil gjøre deg godt.,
Herlig med primula alså, tror jeg må stikke og kjøpe det en dag..
kos dere masse i helgen :-)

ChatrinesLiving sa...

Flotte primulaer! De gir en så flott sommerlig følelse! Ønsker meg sommer jeg nå, men må nok holde ut både snø og stormer i noen månder til:(

Ønsker deg en kjempefin kveld!
Klem fra Chatrine:)