tirsdag 9. desember 2008

Trøstepremie :-)



Hei!

I dag fikke jeg en pakke i posten,med mitt navn på..Det er jo skjelden,kunn regninger som kommer til meg.. For en stund tilbake hadde Torlipia trekkning på bloggen sin,og jeg hadde skrevet og håpet at skulle vinne..men neida ikke om jeg gjorde.. Typisk min flax altså..
Så på en eller annen måte syntest Torilpia synd på stakkar lille meg :-),så i dag fikk jeg trøstepremie...Tusen tusen takk til Deg Torilpia for du er så snill :-)
Har også vært å hentet en blomsteroppsats som kjære Martinus har vunnet,for han har jammen meg vinnerflax..Tok lodd for en stund siden på navnet hans,det samme skjedde på en utlodning i barnehagen hans..Da vant han en diger kollonialkasse med masse matvarer,kjekke greier..
Ha en fortsatt fin uke alle som er innom..
Setter stor pris på deres kommentarer..
Klem Cathrine

6 kommentarer:

Evami sa...

Så flott en trøste-premie du har fått da:) Hva var hovedpremien lurer nå jeg på!

Så artig at MArtinus vant en blomsteroppsats som får pryde bordet deres nå mot jul:) Hadde jeg vært deg,så hadde jeg fortsatt å ta loddi hans navn,for noen har mere vinnerlykke enn andre:)

Her er Ulrik blitt feberfri,men snørrat og hoste,Ole han hadde 39 i feber i morrest,men formen var veldig mye bedre enn i går.Han har gidda å leke idag!!! Det varmer en mors hjerte:)

Kos deg med pakke og blomster vennen min:) Ha en fin tirdags-kveld:) Klem Eva

Solveig sa...

Hei hei:)
Så heldig du var!!
For en flott trøstepremie:):)

Så gøy med den blomsteroppsatsen!!
Koslig å vinne noe slikt da:)
Men kanskje ikke for en gutt?? Men for mor ialefall;)

Huff, det hørtes ikke ut som riding er greia for deg med ryggen din nei!!

Stor klem til deg:)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så kjekt at du fekk trøystepremie,
og for ein trøystepremie seier nå eg:)
Det kan vere lurt å ta lodd i ongane sitt namn. Det hender at dei har meir vinnarlukke
Ha ei fortsatt fin førjulstid.
Klem H.

Solveig sa...

Hehe,nei du har nokk rett i det! Ikke akuratt det en gutt ønsker seg.
Håper dere koser dere i adventstiden:) Godt å kunne kose seg litt ekstra,og være mer med familie i denne tiden!

Ha en super dag:)

Solveig sa...

Hei;)
Du har helt rett, like greit å pynte tidligere! Jula er så fort over,så det å pynte på lille julaften passer ialefall ikke for meg. Koslig å ta fram litt hele tiden og synes jeg!
Og jeg husker ikke alt jeg har,så alltid noen gledelige overraskelser:)

Huff,ikke enkelt å være på skolen når hjernen har tatt juleferie allerede! Håper du får gjort noe da.

Stor klem:)

Solveig sa...

Hehe, er som meg du da!
Finner "nye" ting i eskene vært år.. Gøy det og;) Billig shopping:) For å si det sånn.

Nja, formen er litt dårligere igjen nå.. Så da blir det å sulle her hjemme til det går over.

Enn du da?
Du må ikke slite deg ut i førjuls tida;) Ta det som det kommer:)