onsdag 22. oktober 2008

Pakket og klar for Riga!!

Var innom Låvebutikken i går,kjøpte disse hjertene..
Rosene er selvsagt kjøpt selv,er ikke noen flink rosekjøper min kjære....
Fikk denne lysblomsten av min mamma...Tusen takk!!!



Ja da er vel så og si alt klar for avreise i morgen...Første stopp blir Trondheim,der skal vi overnatte på grand Olav Hotell...Min kjære har også lyst på fotballkamp den kvelden,så vi får se hva dagen bringer :-).


Men visst været er like ille som det er i dag,da skal jeg heller kose meg inne på hotellrommet...Nyyyte friheten,hehe......
Ååå det skal bli en kos tur,gleder meg veldig..

Så jeg vil derfor ønske dere som er innom både med og uten kommentarer en fortsatt fin uke,og ikke minst en riktig god helg!

Klem Cathrine

9 kommentarer:

Lene sa...

Heeeei, Cathrine!!! Her er jeg - du vet - Lene, vettu ;) Ikke vært innom på hundre år - og når jeg nå så deg på NIB, hylte jeg for meg selv her: "Hun har giftet seg!! For leeenge siden!!!" Hahahaha, jeg fikk så småpanikk og hastverk med å komme inn på siden din - som om jeg var invittert, og i ferd med å komme for sent til brylluppet ;)

Skrolla meg nedover til bryllupsinnleggene - og - begynte å tute.... Som jeg alltid gjør i bryllup!!! Såååååå skjønne dere var, Cathrine!!! Gratulerer sååå mye, fruen!!! Jeg gomla liksågodt i meg forretten mens jeg var her. Mmmmm, himmelsk eksotisk!

Og nå skal du til Riga, din heldiggris!! Kose deg masse! Lyst på en storbyferie, jeg og i vinter, men vi får se.

Kjempekos å titte innom deg igjen. God klem fra Lene.

Evami sa...

Heldige,heldige du! Kunne også tenkt meg Rige,eller en tur med kjæresten min,uten ungene! Det trengs.... Kan tenke meg at dere gleder dere begge to:) Og det skal være mye å oppleve hvis en gidder der også. Fin gamle by ettersom jeg har hørt:)

Har ei venninne som kjører nedover til Molde nå,og hu har vel litt av en tur foran seg!Hu kjører alene i dette været!!!!!!!

SÅ deilig å skulle bo på hotell her ei natt også... Skla jo være et bra hotell Grand Olav:) Ja det er jo Europacup kamp imorra.Er ikke så opptatt av det vi,men det kan være at det blitv-titting på MAcén imorra da! Litt snill kan jo jeg også være,tihi:)


Åh,kos deg masse Cathrine,gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det:) Og god tur oppover hit imorra:) HA ei flott helg snuppa:) Klem Eva

Christinas låvebutikk sa...

God tur Cathrine!
Nyt turen du og din mann!
Klem!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Håper du får en topp tur til Riga! Det blir vel kos og itt shopping kanskje?
:O)god tur!

Solveig sa...

Hei hei:)
Så fine hjerter du kjøpte, de kan jo brukes til alt.
Men det var veldig fint rundt kubelys.

Håper dere får en kjempe fin tur!
Og gjort en del shopping:D

Huff,som du sliter med ryggen da! 3 operasjoner er ikke småtteri.. Har det samme vi da,men du værre rygg,å jeg værre hodet..

God natt og god tur:)

irina sa...

Tusen takk :)
Jobb intervju på mandag....vi får se :)

Heldig du som er i Riga ;)
Kos og klem

Hilsen fra landet sa...

Jeg elsker ulike lys i mange varianter - er jo så mange spennende lamper nå! Iallfall på bilder, lurer på hvilke butikker som fører dem bare...

God uke til deg! :-)

rod i hob sa...

Likte du deg i Riga?? Eg har tilfeldigvis våre der to gonge i år :-)

rod i hob sa...

He he -neeeeei- kansje ikkje den aller beste plassen å shoppa. Følte ikkje de den fysste gongen eg va der iallefall. Men den andre gongen fant me MASSE flotte butikka! Spesiellt på SPICE, ett handlesenter rett utfor byen... Mye "morsom" mat.. Va på LIDO de va en fantastisk plass.. Å billig i tillegg.. Det var kjekkast 2. gongen.... Men likte både Praha og Krakow bedre.