onsdag 21. mai 2008

Gjenbruk!!

I morgen skal jeg og en venninne på gjenbruk for å titte litt.
skal faktisk skje om det er nå smart jeg kan bruke til hagen,
har jo så masse og ikke minst billige tinger. Har faktisk ikke


vært der før,så dette kan bli spennende. Gleder meg til å
titte på gamle skatter :-).

Det er faktisk også meldt fint vær på disse trakter til helgen,så da kan muligheten for å jobbe ute være stor. Har også vært å sett på undertøy til å ha under kjolen min (Bryllupet nærmer seg jo),men tror du jeg finner noe da,NEI. Begynner å bli drittlei nå,så i går kveld tok jeg en annen avgjørelse og bestillte meg noe på nettet.Gidder ikke mere nå Nei,skal bli artig å skje hvordan det passer,hehe. Det er jo bare 4 uker og noen dager til vi reiser,og alt er faktisk ordnet..Må si jeg har vært flink altså(skryt,skryt) Ha en fortsatt fin uke folkens!!

Klem
Cathrine.....

4 kommentarer:

Evami sa...

SPennede å skulle på gjenbruk da. Er det noe alla Fretex eller? har aldri hørt om det.

Så spennede da,med bryllup om 4 ukers tid:) Undertøy er vanskelig å finne,så nettet var smart.Men jeg hadde aldri turt det,har så ukurant størrelse på bh`n at jeg må prøve om det passer:)

Kos deg imorra:) Klem Eva

Evami sa...

Kjære Cathrine!
Tusen takk for flott gave) Jeg har ikke slike servietter og nå må jeg ut å kjøpe noen til:) Kjekt å få ei unnskylding:) Og teen lukter bare helt himmelsk:)
Skal nytes og tenkes på deg da:) Den posen var bare så søt,må kanskje fylles med litt lavendel når den er tom:) Lypsylen blir bruk,servietter,kan det aldri bli nok av:) Og hjertet må få bo på et kubbelys:)

Skal nok kose meg med gaven ja:) Tusen takk igjen:) Klem Eva

PS håper du fant noe på gjenbruk:)

ChatrinesLiving sa...

Spennende med gjenbruk! Fant du noe du kunne kjøpe der?
Undertøy ja, det er neimenn ikke lett... Jeg pleier å bestille fra Victorias Secret, der har det masse lekkert å bra kvalitet tilogmeg!:)
Tenk, bare 4 uker igjen... tiden kommer til å fly avsted, og plutselig er du der:) Å like plutselig er du gift;)

Rosene, ja de kommer fra kremmerhuset. Syns de var så skjønne! Å du, den hekla rosen er kjempe-enkel å lage. Fort gjort var det også, halv-times tid, men så var det perlene da, det tok litt til å få sydd de på;)

Ha en super helg!
Kos deg i finværet, det skal jeg også!
Klem fra chatrine:)

ChatrinesLiving sa...

De har utrulig masse fint!! Men det er kansje litt i seneste laget, for det tar en tre-fire-fem uker ettersom... Det kommer jo fra usa, og skal gjennom toll å alt...
men neste gang du er på jakt, så handle der!! Å oppgir du din e-mail så får du en masse tilbud fra di:)
Bestile en sommerkjole derfra, du: den er KNALL!!!
Så ikke vær redd å bestill derfra! Jeg tror jeg første gang så på "vaskelappen" for størrelser, og da fant jeg strørrelse på norske omgjort til amerikanske mål. Det passet perfekt. Jeg vet H&M har etiketter med forskjellige mål.
Lykke til!:)